Zamówienie nr DZP/271-3/2019 z dnia 2019-02-04 -przetarg nieograniczony pn. „Zorganizowanie i administrowanie strefą płatnego parkowania na terenie miasta Suwałk”
Tytuł | DZP/271-3/2019 przetarg nieograniczony pn. „Zorganizowanie i administrowanie strefą płatnego parkowania na terenie miasta Suwałk” |
---|---|
NR Zamówienia | DZP/271-3/2019 |
Data | 2019-02-04 |
Termin składania ofert | 2019-02-12 |
Zmiana terminu składania i otwarcia ofert-14.02.2019 r.
Zmiana terminu składania i otwarcia ofert: 15.02.2019 r.
- Ogłoszenie o zamówieniu.pdf ( 208.58 KB ) Podgląd załącznika Ogłoszenie o zamówieniu.pdf
- SIWZ ( 554.01 KB ) Podgląd załącznika SIWZ
- Załącznik nr 1 - formularz oferty.rtf ( 158.91 KB )
- załącznik nr 2- Formularz cenowy.docx ( 15.19 KB ) Podgląd załącznika załącznik nr 2- Formularz cenowy.docx
- załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu.docx ( 18.82 KB ) Podgląd załącznika załącznik nr 3 - Oświadczenie o spełnieniu.docx
- załącznik nr 4- wykaz usług.rtf ( 72.26 KB )
- załącznik nr 5- Projekt umowy.pdf ( 333.72 KB ) Podgląd załącznika załącznik nr 5- Projekt umowy.pdf
- załącznik nr 6- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.docx ( 21.93 KB ) Podgląd załącznika załącznik nr 6- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.docx
- Załącznik nr 7 - Oświadczenie - grupa kapitałowa.docx ( 24.57 KB ) Podgląd załącznika Załącznik nr 7 - Oświadczenie - grupa kapitałowa.docx
- załącznik nr 8- Opis przedmiotu zamówienia.doc.pdf ( 83 B ) Podgląd załącznika załącznik nr 8- Opis przedmiotu zamówienia.doc.pdf
- Załącznik 8a - Lokalizacja parkometrów.pdf ( 1.32 MB ) Podgląd załącznika Załącznik 8a - Lokalizacja parkometrów.pdf
- Załącznik nr 9 - Obszar strefy.pdf ( 128.07 KB ) Podgląd załącznika Załącznik nr 9 - Obszar strefy.pdf
- załącznik nr 10 - Wzór gwarancji.rtf ( 96.27 KB )
- załącznik nr 11- Zobowiązanie.doc ( 27.5 KB ) Podgląd załącznika załącznik nr 11- Zobowiązanie.doc
- Pytania i odpowiedzi z dnia 06.02.2019 r. oraz z dnia 07.02.2019 r. ( 3.09 MB ) Podgląd załącznika Pytania i odpowiedzi z dnia 06.02.2019 r. oraz z dnia 07.02.2019 r.
- Pytania i odpowiedzi z dnia 07.02.2019 ( 740.6 KB ) Podgląd załącznika Pytania i odpowiedzi z dnia 07.02.2019
- Zmiana ogłoszenia o zamówieniu.pdf ( 106.53 KB ) Podgląd załącznika Zmiana ogłoszenia o zamówieniu.pdf
- SIWZ ( 554.2 KB ) Podgląd załącznika SIWZ
- załącznik nr 5- Projekt umowy ( 337.64 KB ) Podgląd załącznika załącznik nr 5- Projekt umowy
- załącznik nr 8- Opis przedmiotu zamówienia ( 285.12 KB ) Podgląd załącznika załącznik nr 8- Opis przedmiotu zamówienia
- Pytania z dnia 08.02.2019 r. oraz odpowiedzi ( 417.44 KB ) Podgląd załącznika Pytania z dnia 08.02.2019 r. oraz odpowiedzi
- Pytani z dnia 08.02.2019 r. oraz odpowiedzi ( 2.21 MB ) Podgląd załącznika Pytani z dnia 08.02.2019 r. oraz odpowiedzi
- Zmiana ogłoszenia o zamówieniu.pdf ( 106.18 KB ) Podgląd załącznika Zmiana ogłoszenia o zamówieniu.pdf
- SIWZ-zmiana ( 554.03 KB ) Podgląd załącznika SIWZ-zmiana
- załącznik nr 5- Projekt umowy-modyfikacja ( 338.1 KB ) Podgląd załącznika załącznik nr 5- Projekt umowy-modyfikacja
- załącznik nr 8- Opis przedmiotu zamówienia.pdf ( 282.89 KB ) Podgląd załącznika załącznik nr 8- Opis przedmiotu zamówienia.pdf
- Wzór umowy powierzenia.pdf ( 327.59 KB ) Podgląd załącznika Wzór umowy powierzenia.pdf
- Zbiorcze zestawienie ofert.pdf ( 257.24 KB ) Podgląd załącznika Zbiorcze zestawienie ofert.pdf
- Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania ( 610.25 KB ) Podgląd załącznika Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
Podgląd
Metryka strony
Udostępniający: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
Wytwarzający/odpowiadający: Joanna Misiurek
Data wytworzenia: 2019-02-04
Wprowadzający: Joanna Misiurek
Data modyfikacji: 2019-02-20
Opublikował: Joanna Misiurek
Data publikacji: 2019-02-04